Mar 14, 2010

Holiday!!!!

at Hentian Genting



Borink r...ble nak sampai nie...



me & ruth at hentian Sg.Perak




me...b4 bertolak...

LOCATION: TEMERLOH, PAHANG

yeow...guyz...lama dah x update blog..sejak aku masuk sem 6 nie...yela...bz ngn mini projek nyer lagi...klu assignment boley blah lagi...ahakx....malas dah citer benda alah tu..sekarang nie aku tgh bercuti seminggu kat Temerloh...lama dah teringin nak g tapi xde rezeki..so skunk nie ada rezeki aku g la ikut classmate aku...


Trip kteorg start dalam kol 10 malam...sampai KL hantar member kat Sogo pusing2 KL dah sesat...kwang3x..tapi sesat2 kat KL leh gak jupe jalan kluar...sampai2 je dah kat hentian Genting..wei...memang syok r...sejuk n berkabus...dalam kol 5 camtu la ktorg sampai kat sana..kesian gak ngn member yang drive tu x boleh blah nak drive kteorg ambik keputusan tdo je....bukak2 mata dah terlajak sampai kol 8 pagi...aduyai....

apa lagi..pecut punye pecut dah sampai bandar Temerloh...lega hati kome...huhuhu...okla nanti aku update lagi...aku just nak update pix kat cnie....korunk view la dulu yerk....chowwww













No comments:

Post a Comment