Apr 10, 2010

Bengang..Kecewa...


Hye EverBody....kat cnie aku just nak luahkan apa yang aku rasa...aku x sangka at this point ada orang yang still nak kecewakan aku lagi...hati aku memang sakit...tapi bukan tahap abestos la..yang wat aku sakit hati aku tertipu ngn perasaan yang dia bagi...ntahla..mungkin mudah je die cakap sayang kat aku or another gurl maybe... why boyz always wat bende yg menyakitkan hati kte????

memang x puas hati ble dia kata aku nie overfeeling...pa la dosa aku???...tambah2 aku baru je lepas dikecewakan just want to make a new fren...tup tap layan punye baik...pijak semut x mati rasanya....senang2 je die cakap xnak tgok aku sedey takut aku rasa tersentap lagi...aku memang rasa tersentap dah bla orang buat aku macam nieyh....mengalir lagi air mata aku....... ~^-^~

aku just nk tau...mesti ada sebab die wat aku macam nie....memang x ley terima wei..klu aku nak wat jahat dah lama aku wat tapi atas perikemanusiaan x sanggup...biarlah dia nak wat apa pon... just before u talk think it....think before u act....i hope pasnie aku x nak jupe die lagi....memang aku xley r maafkan die....

No comments:

Post a Comment