Apr 11, 2010

Weekend Yang Borink ~~~~


Hola.... hari nie aku nak story about this boring weekend.... semalam aku fly g rumah sewa member aku yang x jauh la dari Poly. At this sem, this is the first aku langgar peraturan hostel...hik3x... sja nak lepak2 g rumah die sekali la ditemani oleh roomate aku ngn classmate. Pada asalnya nak wat miniprojek yang tertangguh sebab minggu depan nak present tapi pulak lain keje nye...memang fokus lari...hahaha....


so all over the night keje aku just upload video...memang puas hatila sebab aku dah berjaya memenuhkan fb aku ngn video Sharon Lugun. Sharon Lugun is the local singer from Sarawak. Memang sedap sore die n she is so pretty. Memang terpegun la ble tgok video klip die.


Awal2 pagi tadi, aku bukak fb lagi..aduyai memang gian ar...ntah xde keje nak wat...ada keje malas nak wat..aduyai apala nak jadik...klu mak aku tau abis aku dibebelnye. Actually semangat aku 2-3 hari nie dah dibawa pergi oleh seseorang. Still thinking of him but i really want try to forget about him...dahla..aku dah mintak maaf pun melalui sms. klu diikutkan hati memang nak face to face just want to apologize..then terpulang kat dia samada nak maafkan aku...aku x kisah dah...coz this is my confession i really like him....thankx 4 care bout me......sob...sob....



okey2...tukar topik lak...aku lunch lewat rinie around 4 pm something. beli nasik ayam kat perda then balik poly. Kemas2 bilik..mamam then menghadap balik laptop...cam2la rutin harian aku...nak jalan xde modal...huhu...tgu ujung bulan le jawabnye...okla....erk..ngantok lak..bantal pun dah memanggil.... chow dulu...


No comments:

Post a Comment