Apr 12, 2010

No Intention.....


What a nice morning today...bangun2 subuh then go to shower...wat a lovely day even penang skang ngah panas tapi hatiku terasa damai sekali...walhal hatiku ada sedih ckit mengenangkan peristiwa malam tadi...aku pun rasa konpius...no direction just like this phrase:


"yes it is the silence is a our proof...Should not have let myself fall for you....With no direction...I`m fell in love with no intention..."


wa...why??? did he call me??? memang x sangka lak kejadian malam tadi beul2 membuka mata hatiku... sO what is your intention exactly???? i`m so konpius.....just want to make me jealous??? or just to make me sakit hati lagi??? so kay la...just like the Sharon Lugun song...aku memang dah hilang direction....coz this thing make me lost...i try to forget it sambil aku study then think it positively....don`t think it to much...klu fikir sangat memang pening...


pgi nie dah masuk 78x aku layan lagu Sharon Lugun..memang terkena r kat aku..coz that summer holiday it`s the proof story between me & him. Just nak hayati the lyrics memang terkena r.....Why I let myself to fall in again??? Sekarang aku kne bangun sendiri...wake up gurl!!!! I just want to make my life joyful again with my frenz...tgal 1 sem je lagi...lamanye nak tgu habis...setahun x balik..it`s really make me down..dahla jauh ngan family..miss my home so much..make me sick again...aku rasa berat badan aku dah turun mendadak..aku dapat rasa perubahannya...tapi maybe orang lain x perasan sebab sememangnya aku kurus...hahaha... Kurus2 aku berat 45kg mana carik??? ke aku berat tulang??? so aku kne kuatkan semangat dengan makan banyak2...biarla aku x kisah badan aku jadik camne pun yang penting aku sihat...

okla..aku malas da merepek2 nieyh...t continue balim with my emo story....chow..


No comments:

Post a Comment