Jun 5, 2010

I`M AT KELANTAN


Yuhuu...holiday sudah tiba...kali nie aku menghabiskan cuti sem aku kat Kelantan di rumah member aku kat Pasir Pekan. Erm..kenyang...baru menghabiskan sepinggan nasi kerabu tadi..sampai2 je kat Kelantan aku ngn member aku menghabiskan masa dengan tdo sampai la tengah hari. Esoknye dah berjalan2 di sekitar Kota Bharu dan KB Mall. Memang masyuk la time tu sebab aku sempat la gak borong2 benda yang aku nak beli...okla 1 tudung, 2 shawl then baju...puas2x....

then...the next day aku g Melor lak rumah member aku yang bernama CT Harisa. G sana gune bas. Nak ke sana lak kne transit dari Kota Bharu dulu baru amik bas lain ke Perjalanan mengambil masa setengah jam gak la...pastu hari seterusnya aku makan..tdo..surfing da net sampaila hari sabtu semalam aku g Pekan Melor.Pengkalan Kubor lak. Kat sana lagi la masyuk x tahan....tmbah2 lagi aku dah borongla baju gaun 1...memang besh....

erm...rasanya sampai nie je kot...2b continue r....


No comments:

Post a Comment