Feb 2, 2011

I`m Back!!!

Ya Salam ....

Lama dah x update blog nieyh.... pejam celik pengajian aku sebagai student Diploma IT dah khatam. Aku pun dah balik kampung halaman yang tercinta. Sekarang nie aku dah jadi penganggur yang terhormat ..... hahaha ....

Borink wei...duduk saje kat rumah....hari2 rutin yang sama .... keje??? hm... sejak aku g interview SPA hari tu kat Alor Staq khabawnye aku xdapat le.... xde rezeki nak wat camne kan?? Redha jela... tapi aku dah apply dah macam2 jawatan kosong on9 kat mana2 jabatan yang ada vacancy. Tunggu dan lihat jela. Sabar itu yang paling penting disamping doa. Xpe... baru sebulan jadi penganggur eh nak masuk 2 bulan dah??? haha.... bln 3 nie pulak aku nak konvo dah .... rindu nye kat member2 kat sana.... aku pun pelik facebook ada nak keep in touch tapi aku malas dow la lyn sangat ngn facebook nie....dulu obses la jgak ngn benda alah nie tapi sejak aku dah balik kampung nieyh aku terkejut gak la mak aku hari2 dok layan facebook nieyh...letih nengoknye....

okla...mata pun dah ngantok....nanti aku update lain...chow lu...

No comments:

Post a Comment