Nov 3, 2009

LOGIK @ MALAS ???

hye..everbody...lama dah x update blog aku nieyh...skang nie tgh bz ngn mini projek pastu lak x lama lagi nak final...so xde apa aku nak cte kat cnie just nak luah je apa yang aku nak luah..hua..hua..hua...

Today ( 3/11/2009)
pergh....kelas stat kol 11.15a.m hari nie..aku ngn roomate sempat lagi brekfes maggie ngn telur sebijik masak gune heater..ada kelas gitu..lapaq punye pasal...after brekfes g lew kelas mathematics 2jam then g lepaq kat library ngn member...this week boleh dikatakan xde klas..sebab poly bz ngn Minggu Edufest pastu senior lak tgh present Final Projek diorang...
Memang masyuk r xde kelas tapi mini projek dah ada 5 la nie..aduyai proposal x siap lagi..x mula lagi pendek cte..nak present lak 2 minggu dari skang...aduyai pening2...

Sebenarnya aku ngh sedey nie..tadi time math aku dapat balik paper exam hari tempoh hari nye..gagal lagi..aduh..nape math aku skang makin low??? adakah aku skang nie dah x dapat pikir secara logik or aku malas???? b4 nie markah kuiz 1 je aku lulus..then masuk kuiz 2 sampai test skang nie aku fail...aku sedey wei...nak berenti belajar jew...takut carry paper jew...huhuuhu...ok la 2b continue...kawan2 aku dah ajak balik nie...

lokasi: library psp... kwang3x..

No comments:

Post a Comment